برای تماس با مدیر عامل شرکت با شماره همراه روبرو تماس بگیرید : 09125987671
شماره تماس : 02155659631 | همراه : 09125987671

بشکه بادی, سبد و سطل های زباله چرخدار پلی اتیلن

بشکه بادی, سبد و سطل های زباله چرخدار پلی اتیلن

بشکه های بادی , سبد و سطل های شرکت پلی اتیلن نوین جهت نگهداری و حمل انواع مواد مایع و جامد بهداشتی و شیمیایی اعم از انواع مواد اسیدی / بازی  میباشد و از بروز و ایجاد هرگونه تغییر بو و تغییر رنگ و در کل ماهیت مواد جلوگیری میکنند و  به واسطه لایه محافظ  یو وی (uv)  مقاوم در مقابل نور خورشید هستند.بشکه های عمودی یا تانکر ایستاده سه لایه  از انواع دیگر محصولات گروه صنعتی پلی اتیلن نوین میباشند که مناسب جهت کارگذاری در سطح زمین و نصب بر روی پایه بوده و مناسب برای نگهداری آب شرب مورد استفاده میگردند.مواد اولیه بشکه ,سبد و سطل های زباله تولید شده در شرکت پلی اتیلن نوین از جنس پلی اتیلن بادی مورد تایید بهداشت و مناسب استفاده در صنایع شیمیایی,بهداشتی,داروئی و غیره…

انواع سبد های پلیمری از قبیل سبد مرغی,سبد ماهی,سبد میوه,سبد تخم مرغ,سبد حمل تخم مرغ,سبد جوجه یکروزه از دیگر محصولات شرکت پلی اتیلن نوین میباشند.

جدید ترین محصول گروه صنعتی پلی اتیلن نوین سطل های زباله چرخدار میباشند که حاوی مواد آنتی یووی و آنتی باکتریال میباشند و در دو سایز ۱۲۰ و ۲۴۰ لیتری تولید میگردند.

لیست محصولات بادی

ردیفشرح کالامشخصات فنی
۱بشکه۳۰ لیتری دهانه باز
۲بشکه۶۰ لیتری دهانه باز
۳بشکه۶۰ لیتری مکعبی
۴بشکه۷۰ لیتری دو دهانه
۵بشکه۱۱۰ لیتری دهانه باز
۶بشکه۱۲۰ لیتری دهانه باز با رینگ فلزی
۷بشکه۱۶۰ لیتری دهانه باز با رینگ فلزی
۸بشکه۱۲۰ لیتری دو دهانه
۹بشکه۲۲۰ لیتری دهانه باز با رینگ فلزی
۱۰بشکه۲۲۰ لیتری دو دهانه بغل تخت
۱۱بشکه۲۲۰ لیتری Lring
۱۲بشکه۲۲۰ درب پیچی
۱۳جعبهمدل ۱۸۰
۱۴جعبهمدل۲۸۰
۱۵جعبهمدل۳۸۰
۱۶جعبهمدل ۴۸۰
۱۷جعبهمدل ۵۸۰
۱۸جعبهمدل ۶۰۰
۱۹جعبهمدل ۶۸۰ (دانه درشت)
۲۰جعبهمدل ۱-۶۸۰
۲۱جعبهمدل۷۸۰
۲۲جعبهمدل ۸۸۰
۲۳جعبهمدل۹۸۰
۲۴جعبهمدل ۱۰۳۵ می ماس
۲۵جعبهحمل مرغ زنده استاندارد ۱۰۶۵
۲۶جعبهمدل ۵۰۰۱
۲۷جعبهمدل تاشو
۲۸جعبهجوجه یک روزه ۱۰۶۰
۲۹جعبهحمل تخم مرغ ۱۰۷۰
۳۰سطل زباله۱۲۰ لیتری چرخدار
۳۱سطل زباله۲۴۰ لیتری چرخدار

 

انواع دیگر بشکه بادی های تولیدی در شرکت پلی اتیلن نوین مخزن های تک جداره یا تانکرهای یک لایه شفاف هستند که مناسب جهت نگهداری انواع مایعات شیمیایی با چگالی های متفاوت و همچنین مشتقات نفتی و اسیدی/بازی در احجام و لیتراژ بالا تولید میشوند.

 

مخازن , بشکه بادی , سبد و سطل زباله های تولید شده در شرکت پلی اتیلن نوین ابعاد متنوع از ۳۰  الی ۲۲۰ لیتر تولید و عرضه میگردند.

 

همچنین تانکرهای تولیدی در این واحد قابلیت نصب انواع اتصالات  برنجی (ضد زنگ) و پلی اتیلن و ارتالون و کامپوزیت را در سایز های مختلف دارا میباشند.

 

به دلیل نیازها و کاربرد های متفاوت کاربران گرامی کلیه مخازن , تانکر , بشکه بادی و وان های تولید شده در شرکت پلی اتیلن نوین بدون نصب اتصالات عرضه شده و لذا خواهشمند است در هنگام سفارش محصول مورد نظرتان حتما سایز اتصالات مورد نیازتان را با واحد اندازه گیری اینچ یا به سانتیمتر به همکاران ما در واحد فروش با “دقت کافی” اعلام نمایید.

 

با توجه به امکان خرید اینترنتی مخازن و ظروف شرکت پلی اتیلن نوین پیشا پیش از حسن انتخاب شما سپاسگذاریم لذا جهت مشاوره رایگان برای استفاده بهتر و بهینه تر و اطلاع از قیمتها , با واحد فروش شرکت پلی اتیلن نوین تماس حاصل فرمایید.

بشکه بادی

شماره تماس دفتر فروش مرکزی: ۰۲۱۵۵۶۵۹۶۳۱ (شش خط ویژه)  تماس مستقیم با مدیریت فروش: ۰۹۱۲۵۹۸۷۶۷۱

 

 

گروه صنعتی پلی اتیلن نوین

فیس یوک مخزن آب

واتس آپ مخزن آب

شش سال ضمانت تعویض, یک عمر خدمات

اشتراک گذاری :

Leave a reply

از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید