05
مارس

تولید مستربچ با قابلیت تغییر رنگ نسبت به دما !

تولید مستربچ با قابلیت تغییر رنگ بر اساس دما هدف بسیاری از شرکت‌های غذایی ست ، اولین سوالی که پیش می‌آید انطباق این پلاستیک‌های نوآورانه با استانداردهای FDA می‌باشد. شرکت CTI موفق به تولید مستربچ هایی با قابلیت تغییر رنگ شده است که تحت عنوان کپسول‌های قدرتمند خوانده می‌شود.

شرکت Chromatic Technologies Inc. (CTI) با دریافت مجوز FDA موفق به تولید مستربچ و پوشش‌ها و جوهرهای حساس به نور شده است و انتظار دارد که بتواند پیشرو مستربچ‌های گرما رنگ در این بازار شود.
به گزارش پلیم پارت ، این کپسول‌های قدرتمند شامل قرص‌های متراکم رنگی گرما رنگ می‌باشند و می‌توانند در بسترهای پلی پروپیلن، پلی اتیلن پرچگال، پلی اتیلن کم چگال، پلی استایرن و پلی استایرن با مقاومت ضربه‌ای بالا مورد استفاده قرار گیرند. این کپسول‌های قدرتمند می‌توانند در محدوده‌ی متنوعی از محصولات نظیر ظروف QSR، درپوش‌های نوشیدنی‌های گازدار، قاشق‌های بستنی، سینی‌های یخ، اسباب بازی‌های حمام نوزاد، درب قهوه و کاسه‌های سوپ مورد استفاده قرار گیرند. این محصولات برای استفاد در سه دمای oF59، oF 64 و oF 104 برای استفاده در صنعت پلاستیک ایجاد شده است. این محصولات در دماهای سفارشی قابل تهیه هستند و در رنگ‌های آبی و CMYK در دسترس هستند. این مستربچ های توسعه یافته فاقد هر گونه BPA، فتالات‌ها، ITX یا بنزوفنون می‌باشد.

منبع: پلیم پارت
شما در وبسایت رسمی شرکت پلی اتیلن نوین ( اخبار پلیمری ) هسنید ?
برخی اخبار و مقالات پلیمری مرتبط با مطلب فوق :
تولید مالچ پلیمری دوستدار محیط‌زیست با تلاش محققان جهاد دانشگاهی خوزستان
انقلابی در بازیافت مواد پلاستیک با افزودنی جدید
نانوذرات و مبارزه با بحران کم آبی ! با کمک غشاهای پلیمری , ابداع محققین ایرانی
نانوحامل‌های پلیمری و درمان سرطان پستان با تلاش محققان ایرانی
سنتز نانوکامپوزیت پلی اتیلن PE/SiO2 به روش پلیمریزاسیون توسط محققان دانشگاه سمنان
نانوالیاف الماس با انعطاف‌پذیری و استحکام بالا توسط دانشمندان استرالیایی تولید شد
فیلم‌های پلی اتیلنی با وزن مولکولی بسیار بالا توسط شرکت DeWAL تولید شد

جهت مطالعه دیگر اخبار اینجا را کلیک کنید لطفا:)

اشتراک گذاری :