03
آوریل

ای بی اس بازیافتی ۱۰۰% با دوام و مستحکم توسط شرکت Axion Polymers تولید شد.

ای بی اس بازیافتی تولید شده توسط شرکت Axion Polymers  صددرصد با دوام و مستحکم  مناسب برای کاربردهای قالب‌گیری تزریقی مخصوصا در بخش‌های ساخت و ساز و خودرو می‌باشد و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد. مزایای این گرید جدید این گریدهای جدید از بازیابی ضایعات غیر فلزی بدست می‌آید و در مقایسه با ABS خامی که از خوراک پتروشیمی‌ها بدست می‌آید، حدود دو سوم انتشار گاز کربن آن کمتر می‌باشد.
مزیت دیگر استفاده از پلیمرهای بازیافتی نظیر ای بی اس بازیافتی از یک منبع با زنجیره تامین حلقه‌ی بسته، پایداری و رقابتی بودن قیمت آن می‌باشد، زیرا که هزینه‌های مواد خام ورودی، به بازار نفت فرار مرتبط نمی‌باشد. در حال حاضر هر مصرف کننده‌ای، این نوع پلیمرها را از مرکز اروپا خریداری کند با افزایش قیمت ۱۵ درصدی مواجه خواهد شد در حالی که پلیمرهای بازیافتی شرکت Axion تحت تاثیر تغییرات نرخ ارز قرار نمی‌گیرد. پلاستیک‌های Axpoly® ۱۰۰% بازیافتی شرکت Axion Polymers به طور مکانیکی توسط فرآیندهای پیشرفته SWAPP جدا شده و سپس تصفیه می‌گردد.
منبع: recyclingwasteworld

شما در وبسایت رسمی شرکت پلی اتیلن نوین ( اخبار پلیمری ) هسنید ?

خانه

 

برخی اخبار و مقالات پلیمری مرتبط با مطلب فوق :

تعداد پسماندهای پلاستیکی از تعداد ماهی ها در اقیانوس پیشی می‌گیرند

صرفه جویی در مصرف کاغذ برای حمایت از محیط زیست

استفاده از نانولوله‌های کربنی در ایستگاه فضایی و شاتل‌ها

تولید باتری‌های لیتیوم-پلیمر با سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیون دلاری سامسونگ

بسپارهای هوشمند و نیاز روز افزون جهانی تا سال ۲۰۲۱

 

درباره ما:

شرکت پلی اتیلن نوین تحت مدیریت مجموعه گروه صنعتی مخزن سازان نوین تولید کننده انواع مخازن و ظروف پلیمری و طراح و سازنده ماشین آلات صنعت دورانی روتشنال دارای گواهینامه مدیریت فرایند ISO9001 با کادری مجرب و حرفه ایی با تجربه فعالیت در بزرگترین محیط های صنعتی خاورمیانه با بیش از نیم قرن تجربه , خدمتگذار صنعت و صنعتگران و ملت بزرگ ایران…

ما بهترینیم چون بهترینا رو داریم…

جهت مشاهده محصولات پلی اتیلن نوین , لطفا اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری :